Onderwerp: Jointopic Chrysosthomis/Jelle ma apr 26, 2010 3:37 pm
Stem op de poll + je mening.
Citaat :
Beste Leaders/Leden van CU - Commanders United,
Nou, ik ben Jelle Poppinga ben 13 jaar en ik woon in Groningen. Ik ben afkomstig van MF ( Manga Fighter ) daar was ik level 27 , daar deden ze niet met die gekleurde blokjes. Maar uitgerekend was ik dan op Qpang 3 groene blokjes ( volgensmij xD ). Hier wil ik mee zeggen dat ik al meer ervaring heb..op Qpang dus daarom kennen jullie mij waarschijnlijk niet.
1. Mijn Ingame Name ? :
Chrysosthomis ( Met z'n bolletje maar die doet het hier niet op ;p )
2. Mijn K/D ? :
Ik heb 1364 Kills en 648 Deaths dus ongeveer 2.1 ik heb full time in Free Zone gespeeld
3. Mijn hoeveelheid Don/Cash ? :
Don = 16459 ( ongeveer )
Cash = 10
4. Wat vindt je van CU ? :
Mij lijkt Commanders United een hele gezellige clan , die rustig opbouwd en die niet zomaar opgeven. Ook zitten er ervaren spelers in die volgensmij erg actief zijn en waar je lol mee kan hebben !
5. Wat is je motivatie om CU te joinen ? :
Ik heb er al wel veel van gehoord dat het een leuke clan zou zijn. eerst zat ik in NA| Never Alone ( zelf gemaakt ) maar dat was niet echt een heel succes, Omdat niet veel mensen mij kende en ik was level 6 xD ( hierboedeel ik mee dat ik GEEEN clanhopper ben xD ). Dus ik dacht ik wil in een clan die zich niet zomaar opgeven, en uitgaan tot een van de beste clan's worden ( het is al de beste clan * slijm slijm * xD )
6. Wat verwacht je van CU - Commanders United ? :
Ik verwacht van deze clan dat ze veel lol hebben ! Ook zal deze clan erg actief zijn op het forum/Qpang. Ze zijn bereid denk ik o veel events/clanwarsen te verzorgen. Ook is het geen clan die zomaar mensen toe laten. Je moet er volgensmij echt wat voor willen
7. Zou je je aan de regels houden ? :
Ja ik ben bereid om de regels na te leven !
8. Zou je mee willen doen aan Clanwarsen/Events ? :
Ja dat lijkt me harstikke leuk en vooral gezellig, ik zal er altijd klaar voor staan voor cw als reserver of in het team !
9. Favorite Qpang karakter ? :
MiuMiu ;p
Veel succes verder met alles en ik zal actief kijken op het forum als mijn jointopic er komt te staan !
Mvg, Chrysosthomis
Incognito Admin
Aantal berichten : 68 Registratiedatum : 20-04-10
Onderwerp: Re: Jointopic Chrysosthomis/Jelle ma apr 26, 2010 3:39 pm
Ik stem ja. Hij is goed in-game en hij is ook erg aardig. Hij heeft MF gespeeld dus ervaring zat.
FreeFalling
Aantal berichten : 96 Registratiedatum : 21-04-10 Woonplaats : Vilaaaaa
Onderwerp: Re: Jointopic Chrysosthomis/Jelle ma apr 26, 2010 4:14 pm
ik zegt test/ja omdat hij ervaren is en de test omdat ik zoals hij zelf al verw8te niet ken
Incognito Admin
Onderwerp: Re: Jointopic Chrysosthomis/Jelle ma apr 26, 2010 4:28 pm
We doen niet aan tests..
Wilco Admin
Aantal berichten : 69 Registratiedatum : 20-04-10
Onderwerp: Re: Jointopic Chrysosthomis/Jelle ma apr 26, 2010 4:40 pm
Ik zeg ook ja .. maar Jelle we kunnen wel een ledentester hebben kan wel handig zijn .. Maar ik zeg wel JAAAA
FreeFalling
Aantal berichten : 96 Registratiedatum : 21-04-10 Woonplaats : Vilaaaaa
Onderwerp: Re: Jointopic Chrysosthomis/Jelle ma apr 26, 2010 4:51 pm
ja Ledentester is handig
PrisonDrape
Aantal berichten : 143 Registratiedatum : 23-04-10
Onderwerp: Re: Jointopic Chrysosthomis/Jelle ma apr 26, 2010 6:51 pm
ik ken hem niet wil hem wel is een keer zien in de game
Wilco Admin
Aantal berichten : 69 Registratiedatum : 20-04-10
Onderwerp: Re: Jointopic Chrysosthomis/Jelle ma apr 26, 2010 9:48 pm
Bart je mag hem wel testen ...
PrisonDrape
Aantal berichten : 143 Registratiedatum : 23-04-10
Onderwerp: Re: Jointopic Chrysosthomis/Jelle di apr 27, 2010 6:32 am
vind goed Chrysosthomis voeg me toe bij vrienden
Lambik
Aantal berichten : 9 Registratiedatum : 20-04-10
Onderwerp: Re: Jointopic Chrysosthomis/Jelle di apr 27, 2010 6:58 am
Ik speel aardig wat 1 vs 1 en heb er ook veel ervaring mee toen ik anoniem ging als steen dachten ze dat ik inge was, maar ontopic Ja.
Incognito Admin
Onderwerp: Re: Jointopic Chrysosthomis/Jelle di apr 27, 2010 5:09 pm
Vergeet AUB niet om op de poll te stemmen. Er zijn 2 ja, 0 nee. Dit klopt dus niet vergeleken met je mening. Anders zat hij er misschien nu al in. Dus stem op de poll en hij maakt een grote kans dat hij erin komt.
Incognito Admin
Onderwerp: Re: Jointopic Chrysosthomis/Jelle do apr 29, 2010 5:06 pm
Gefeliciteerd met je trial-status. Je weet wat je te doen staat? Anders PM me maar.
Dit topic opent zich over 3 dagen weer, dan mogen we stemmen of hij erin komt of niet.